Soluții modulare

Stomatologie

icMED este ecosistemul de soluții modulare software și hardware menit să răspundă necesităților furnizorilor de servicii medicale. Soluția icMED este proiectată și implementată pentru nevoile specifice cabinetelor de Stomatologie.

CONTACT icMED
img

Modul
Stomatologie

Este modulul ce permite gestionarea întregii activități dintr-un cabinet de medicină dentară, de la programarea pacientului până la diagnostic, plan de tratament, fișa pancientului și înregistrarea tuturor acordurilor în format electronic. Deservește cu success atât fluxuri de lucru în regim privat cât și pe cel în relație cu CAS. Automatismele, cheile de control în timp real, interfața prietenoasă dar și suportul continuu vor face ca experiență utilizatorului să fie una placută, intuitivă și să conducă întotdeauna la rezultatele așteptate – servicii decontate, plăți încasate și pacienți mulțumiți.

CONTACT icMED

Funcționalități Modul

• Acces online de pe orice dispozitiv ;
• Consult, rețeță, bilet de trimitere, concediu medical ;
• Comunicare și facilități de interogare server SIUI ;
• Semnarea cu cardul de sănătate, validare ;
• Semnarea tuturor acordurilor cu semnătură biometrică ;
• Raportare către CAS ;
• Descărcarea și vizualizarea erorilor la raportare ;
• Factură electronică către CAS ;
• Eliberare .xml pentru transmitere în portal e-Factura ANAF ;
• Actualizări automate ;
• Actualizări legislative la timp ;
• Mecanisme de control și avertizare în timp real ;
• Acces la istoricul medical al pacientului din întreaga reţea icMED ;
• Incărcarea radiografiilor ;
• Tipărirea tuturor fișelor și acordurilor ;
• Tipărire documente specifice de cabinet ;
• Acces la statistici medicale și rapoarte ;
• Programări cu sms reminder și re-call ;
• Acces la agenda programărilor de pe mobil prin intermediul aplicației icMED.Plan ;
• Modul Front-Desk pentru clinici ;
• Legătura cu casa de marcat, tipărire bonuri din platforma icMED ;
• Facilități DES.

img

Modul Programări
Pacienți FrontDesk Stoma

Este modulul care gestionează orarele și programările clinicii. Aici, într-un mod înalt configurabil, se poate optimiza activitatea fiecărui cabinet sau medic astfel încat se obține un flux organizat de pacienți, fără suprapuneri, fără erori, în mod integrat. Modulul Frontdesk Stoma este punctul de convergență al tuturor celor ce-și desfasoară activitatea în clinică.

CONTACT icMED

Funcționalități Modul

• Registru electronic de programări ;
• Accesare directă de către medici sau personal recepție ;
• Alertă sosire pacient ;
• Semnalizare cromatică în trepte privind încărcarea ;
• Indisponibilități ;
• Completare automată a câmpurilor cu informații din baza de date ;
• Posibilitate arhivare electronică ;
• Deschidere și închidere consulturi ;
• Tipărire diverse documente specifice clinicii ;
• Interconectare cu celelalte module ;
• Trimite SMS către pacient ;
• Rapoarte și statistici specifice frontdesk ;
• Integrare cu site pentru programări prin website clinică ;
• Overview rapid și facil al programărilor.

img

Asistență
și actualizări

Acest serviciu este inclus pentru orice modul ales de beneficiar și conține următoarele funcțiuni: service și asistență tehnică, call-center 8 -20 (nelimitat), supervizare și consiliere circuite GDPR soft medical și flux medical electronic prin Coordonator Responsabil Protecția Datelor al Syonic, conformare cu cerințe regulament UE 679/2016 privind protecția Datelor cu Caracter Personal, actualizări gratuite ale sistemului icMED la versiunile ulterioare și actualizări legislative, configurarea generală a sistemului, instruire remote sau în locație cu personalul medical și administrativ.

CONTACT icMED
SERVER LIGHTS